A Travellerspoint blog

Centar čileanskog turizma – Pukon

Pukon, Čile 20.1.2010.

sunny 24 °C

Drugi dan u Valdiviji nije bio specijalno zanimljiv, napravio sam izlet u obližnju Nieblu, malo naselje na obali okeana, gdje zapravo osim crne plaže na kojoj sam malo iskulirao dok me napasne muve nisu otjerale, nisam našao ništa specijalno zanimljivo. Glavna atrakcija – tvrđava iz 17. vijeka je bila zatvorena, tako da je najveći doživljaj bila panorama plaže I obližnjih ostrva.

20100118_N..beach_1.jpg20100118_N..beach_2.jpg20100118_N..beach_3.jpg

Evo jos dvije slike iz Valdivije, sa morskim lavovima u kadru:

Od juče sam u Pukonu, ubjedljivo najturističkijem odredištu u Čileu. Zbog svog okruženja, gradić je popularan preko cijele godine a glavna atrakcija je aktivni vulkan Villarica na koji se ljeti penje do kratera dok je vulkan zimi skijaški centar. Gradić je lijep I uredan, I napucan za turiste ali zapravo ni po čemu nije originalan. Imam osjećaj da postoji zbog turističke ponude za koju je savršeno smješten između vulkana I jezera, dok se u blizini nalaze 2 nacionalna parka.

Ja sam dakle odlučio da opet budem spontan pa opet nisam ništa rezervisao iako su me svi vodiči upozoravali da je u Pukonu u sezoni teško naći smještaj. Nisam imao nikakvih problema, I nakon što sam obišao par pansiona, odlučio sam se za Hostal Emalafquen, privatnu kuću u kojoj mi je gazdarica ponudila 2 krevetnu sobu sa kupatilom za cijenu jednokrevetne.

Nakon što sam se smjestio, obišao sam malo grad, naravno nije mi se mnogo dopao jer me suviše podsjećao na američka turistička mjesta. Plaža je super, međutim premalena da podnese stotine turista koji su je okupirali.

U busu sam upoznao Sunshine - zanimljivu Amerikanku – solo putnika s kojom sam nakon obilaska grada otišao na večeru.

Danas sam rentao bicikl I pred sebe stavio zadatak da obiđem 25km udaljeno jezero Caburgua. Vožnja makadamom gore dole preko gora I dolina, pored rijeka I jezera je bila fantastičan doživljaj, dok međutim kad sam stigao na odredište nisam shvatio da apsolutno nemam snage za pedaliranje nazad. Mislio sam da bi mogao biti problem naći prevoz za bicikl, međutim prvi kombi za Pukon me je pokupio bez problema.

20100120_O..urgue_1.jpg20100120_O..urgue_2.jpg20100120_O..urgue_3.jpg20100120_O..urgue_4.jpg20100120_O..urgue_5.jpg20100120_O..urgue_6.jpg20100120_O..urgue_7.jpg20100120_O..urgue_8.jpg20100120_O..urgue_9.jpg20100120_L..e_Beach.jpg

Tako pošteno premoren dovukao sam se nakako do plaže u Pukonu gdje sam tražeći pogodnu lokaciju za dremež, nekoliko puta bio primoran na seljakanje otjeran cikom I vriskom djece a naročito dernjavom prodavača sunčanih naočala, papuča, I snekova.

Poslijepodne su se na kratko oblaci kojima je vrh vulkana uvijek okružen malo razišli pa sam to uspio sa zabilježim na kameri. Sa vulkanom u pozadini Pukon zaista ima poseban šmek.

20100120_V..Pucon_1.jpg20100120_V..Pucon_2.jpg20100120_V..Pucon_3.jpg

Dakle lijepo mi je, ali nešto ovaj put ne uživam pretjerano u tome što putujem sam tako da mislim da ću da skratim putovanje I vratim se u Santiago do vikenda.

Sutra ujutro idem u obližnji nacionalni park Huerquehue, a popodne hvatam bus za Temuko gdje ću provesti jednu noć.

BUDŽET:

Bus Valdivia – Pucon (2 sata) US$6.50
Hostal Emalafquen US$16 (dvokrevetna soba sa doručkom)
Rentanje bicikla cijeli dan US$14

Posted by Srechko 21:56 Archived in Chile

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.